الکتروموتور الکتروافروز گیربکس صنعتی یک سیستم محصور است که انرژی مکانیکی(تعریف انرژی مکانیکی) را به یک دستگاه خروجی منتقل می کند. گیربکس ها می توانند سرعت ، گشتاور و سایر ویژگی های خود را تغییر دهند تا انرژی را به یک قالب قابل استفاده تبدیل کنند. جعبه دنده در دستگاه های مختلف ، برای طیف گسترده ای از اهداف مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین ها می توانند سرعت چرخش را کم کنند تا گشتاور و سرعت را افزایش دهند. در زیر برخی از انواع مختلف گیربکس های صنعتی و نحوه استفاده آنها معمولاً توضیح داده خواهد شد.

گیربکس حلزونی


گیربکس مارپیچ یک مصرف کننده کم مصرف است و از نظر اندازه کم حجم است. این تجهیزات برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما معمولاً در کارهای سنگین. گیربکس مارپیچی در ساخت پلاستیک ، سیمان ، لاستیک و سایر تنظیمات سنگین صنعتی از محبوبیت خاصی برخوردار است. در سنگ شکن ها ، اکسترودرها ، کولرها و نقاله ها که کاربردهای کم مصرف دارند مفید است.

گیربکس مارپیچ از این نظر منحصر به فرد است که با زاویه ای ثابت است که هنگام حرکت ، دندان های بیشتری را در همان جهت قادر به تعامل می کند. این یک تماس ثابت برای یک دوره معین از زمان فراهم می کند. جعبه دنده مارپیچی اکسترودر در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که سفتی پیچ خوردگی به حداکثر برسد و برای کاربردهای کم سر و صدا. از گیربکس های اکستروژن در صنعت پلاستیک و در ماشین آلات استفاده می شود که به قدرت مکانیکی بالایی احتیاج دارند.

کروی کواکسیال درون خطی


گیربکس حلزونی کواکسیال برای کاربردهای سنگین ایده آل است. خطوط مارپیچ کواکسیال به دلیل کیفیت و کارآیی آنها ذکر شده است. اینها با مشخصات بسیار بالایی تولید می شوند که به شما امکان می دهد نسبت های بار و انتقال را به حداکثر برسانید.

جعبه دنده مارپیچ


از ویژگی های مهم این نوع گیربکس مجموعه ای خمیده از دندان است که در سطح مخروطی شکل نزدیک به لبه واحد قرار دارد. از جعبه دنده مارپیچ مخروط برای ارائه حرکتهای دوار بین شفتهای غیر موازی استفاده می شود. اینها معمولاً در معادن ، صنعت معدن و در نقاله ها استفاده می شود.

منبع  
TeHrAnI گیربکس ,استفاده ,مارپیچ ,دنده ,صنعتی ,کاربردهای ,جعبه دنده ,گیربکس حلزونی ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,دنده مارپیچ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش تجهیزات آتش نشانی دماوند آمل zedschool خجسته چت|خجسته چت دوستیابی|دختران خجسته چت|چت خجسته TelegramGroupLink لینک گروه تلگرام پی اس دی علی مرجع کامپیوتر و گرافیک || PSDAli Computer and Graphic mri-sono24 Sun ساحل آرامش افکار پریشانم...