الگوریتم گوگل دنس درباره چیست؟

در حالت کلی، این الگوریتم به عنوان فیلتری در جستجوهای محلی محسوب می شود. قبل از این به روز رسانی، کسب و کارهایی که از نظر جغرافیایی نزدیک هم بوده و از نام و حیطه کاری مشابهی برخوردار بوند، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند. به عنوان مثال، مناطق توریستی که پر از رستوران، کافی شاپ و هتل بودند، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفتند و بعضی از آنها که با همسایه های خود مشابه به نظر میرسیدند، در جستجوهای محلی فیلتر می شدند.

 

1. به حالت ناشناس مرورگر خود بروید

جستجوی گوگل در مرورگر شما کاملا به صورت شخصی سازی شده انجام می شود و به پارامترهایی مانند جستجوهای قبلی و مکان شما وابسته است. اگر می خواهید رتبه واقعی خود را مشاهده کنید، به حالت incognito در مرورگر کروم و یا private در فایرفاکس بروید و کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید.

2. صحت اطلاعات خود در نقشه گوگل را بررسی کنید

بسیاری از افراد در هنگام جستجوی مکان ها، ویرایش هایی را در مکان ها اعمال می کنند و این ویرایش ها نیز ممکن است از طرف گوگل پذیرفته شود. قبل از هر چیز، اطلاعات کسب وکار خود را در نقشه گوگل بررسی کنید تا از صحت آنها مطمئن شوید. تلفن تماس، آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی کسب و کار شما از اطلاعات بسیار مهم و اساسی محسوب می گردند. در این قسمت اشتباهات سهوی زیاد اتفاق می افتد و از حل کوچکترین خطا ها نیز نبایست غافل شوید.

 

3. نقدها و امتیازهای بیشتری دریافت کنید

دادن انگیزه به مشتریان برای نوشتن نقد و امتیازدهی به شما یکی از بهترین راهکارها در کسب رتبه های بالای نتایج جستجوی محلی است. به عنوان مثال اگر صاحب یک کافی شاپ هستنید، می توانید به مشتریان خود که نقدی برای شما می نویسند، یک قهوه رایگان دهید یا تخفیفی برای او در نظر بگیرید.

دقت داشته باشد که هیچ وقت آنها را مجبور به نوشتن نقد و یا امتیازدهی نکنید و صرفا نظرات واقعی آنها را بخواهید. در صورت اصرار بیش از حد، احتمالا حتی نقدهای منفی نیز از کاربران دریافت می کنید.


4. محتوای سایت خود را ارتقا دهید

طبق گزارش آژانس تبلیغاتی مطمئنا یکی از بهترین راه ها در کسب رتبه خوب، نوشتن مداوم مطالب مفید با تاکید بر روی مکان شماست. این راه یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری در سئو محلی سایت است. با نوشتن نام مکان خود در عنوان صفحه و یا استفاده از برچسب های مرتبط با مکان، می تواند نتیجه خوبی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال اگر صاحب یک آرایشگاه در بلوار دریای شهرک غرب هستید، می توانید از کلمات کلیدی مرتبط با مکان خود مطالبی نوشته تا کاربرانی که به دنبال آرایشگاه در مکان های مرتبط با شما هستند، به راحتی شما را بیابند. مثلا می توانید از نام مکان های "تهران"، "محله شهرک غرب"، "بلوار دریا"، "محله های نزدیک مانند سعادت آباد"، "نام خیابان و کوچه فرعیتان" استفاده کرده و برای هریک مطلب مجزایی بنویسید. با این کار می توانید از تمام پتانسیل های مکانی خود، نهایت استفاده را ببرید.

هوش مصنوعی سئو گوگل؛ یک ترکیب شگفتی ساز برای کاربر

حالا که رضایت کاربر، به هدف نهایی گوگل تبدیل شد؛ لازم بود تا نتایج بیشتر بر اساس نیاز و منظور کاربر بهینه سازی شوند.

الگوریتم رنک برین، این وظیفه مهم را بر دوش کشید و نتایج جستجو را به نفع کاربر بهینه کرد. مثلاً برای اینکه بهترین رستوران های تهران را بشناسید، دیگر نیازی نیست وارد سایتی شوید و یکی آدرس هر کدام را پیدا کنید. بلکه گوگل تنها با یک جستجو، آدرس بهترین رستوران ها را به شما نشان میدهد.

حالا که فهمیدید ماهیت Google Algorithms چیست و هوش مصنوعی سئو گوگل چطور همه چیز را به نفع کاربر تغییر داده، اجازه دهید کمی جلو برویم

 

چگونه بفهمیم که سایت در دوره Google Dance است؟

اگر در سایت با یک تغییر مکان رتبه ای که فوق العاده کوتاه مدت است (اکثرا چند دقیقه ای) روبه رو شدید حالا چه پیشرفت چه پسرفت، در همان لحظه دچار Google Dance (گوگل دنس) شده اید. توجه داشته باشید که هر تغییری Google Dance (گوگل دنس) نیست. ممکن است رقبای سایت برای مقابله با شما از سئوی کلاه سیاه  استفاده کنند و رنک سایت در نتایج جابه جا شود. پس باید به سایت توجه زیادی کنیم.

حتی ممکن است گوگل در آزمایشات قبلی خود با معیار هایی مانند نرخ کلیک (CTR)، بانس ریت (Bounce Rate)، وقت سپری شده توسط کربران در سایت (Time on Site), و یا بستن زود هنگام به این نتیجه رسیده باشد که شما یک سرچ خوب برای نشان داده شدن در گوگل محسوب نمی شوید.  در این زمان شما باید به بررسی مشکلات سایت بپردازید و مشکل را حل کنید. اما اگر مطمئن هستید که هیچکدام از این موارد غیر طبیعی نیست و رنک شما بی دلیل در حال اوج گیری و یا سقوط هست احتمالا در Google Dance (گوگل دنس) هستید

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

الگوریتم رقص گوگل یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل می باشد اما حقیقت و ذات آن به طور کامل مشخص نیست.

همانطور که می دانید و بارها در مقالات مختلف هم ذکر کرده ام، گوگل تنها هدفی که در سر دارد، رضایت کاربرانش است. به همین دلیل مدام در این فکر است که چگونه سایت ها را آزمایش کند و بهترین آنها را در جایگاه رتبه ۱ بنشاند.

الگوریتم رقص گوگل یا Google Dance

 یکی از الگوریتم هایی است که گوگل از آن در راستای رسیدن به هدف خود، یعنی امتحان کردن وبسایت های مختلف، استفاده می کند. گاهی اوقات ممکن است رتبه سایت شما در کلمات کلیدی مختلف، در یک بازه زمانی نسبتا مشخص، متحمل تغییرات زیادی شود. به عنوان مثال شاید امروز در صفحه ۱ باشید اما فردا در صفحه ۲ ! یا حتی پیش می آید که گاهی مقاله جدیدی به سایت خود اضافه می کنید و اگر عبارت مدنظر را در گوگل جستجو کنید، مشاهده می کنید که در عرض چند روز به صفحه دوم یا سوم گوگل رسیده است. هنگامی که سرچ کنسول خود را چک می کنید، می بینید که تعدادی ایمپرشن و کلیک هم دریافت کرده اید اما مجددا که همان عبارت را در گوگل سرچ می کنید، خبری از سایت شما در ۵ صفحه اول هم نیست! این اتفاقات همگی زیر سر الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس است. گوگل به کمک این الگوریتم، رتبه سایت شما را بالا و پایین می کند تا متوجه شود که دقیقا جای شما کجاست. شما را به صفحه اول می آورد تا ببیند آیا واقعا لیاقت این صفحه را دارید یا نه، و اگر نداشته باشید شما را به جایگاه های پایین تر می فرستد. آژانس تبلیغاتی برای مطالعه این مقاله تشکر فراوان دارد


آموزش سئو گوگل ,سایت ,الگوریتم ,مکان ,رتبه ,صفحه ,google dance ,عنوان مثال ,dance گوگل ,گوگل تنها ,رتبه سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نظافت آسان و مدرن دانلود آهنگ جدید و شاد نیلو دانلود تور مشهدگردی دانلود آهنگ و فیلم , سریال الان بخر تحویل بگیر yekdarya فروش بهترین نوع قفل و دستگیره درب تیم تبلیغاتی PLAY